ادخلى على
proxy-de.stardoll-blog.de/
وبعدين اكتبى فى المستطيل
http://www.stardoll.com/
وبعدين سجلى دخولك وغيرى اللينك الى
http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1418
ياريت يا جماعة تصوتولى علشان انا عاملة النهاردة حملة تصويت واكتر حد هيصوتلى هتبقى هديته تمنها 40 ستار كوينز وميرسى لكل اللى هيصوتلى وده اللينك علشان تصوتولى
http://www.stardoll.com/ar/user/?id=31083561
proxy-de.stardoll-blog.de/
وبعدين اكتبى فى المستطيل
http://www.stardoll.com/
وبعدين سجلى دخولك وغيرى اللينك الى
http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1418
ياريت يا جماعة تصوتولى علشان انا عاملة النهاردة حملة تصويت واكتر حد هيصوتلى هتبقى هديته تمنها 40 ستار كوينز وميرسى لكل اللى هيصوتلى وده اللينك علشان تصوتولى
http://www.stardoll.com/ar/user/?id=31083561

ليست هناك تعليقات:
إرسال تعليق
ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.