الخميس، 21 يوليو 2011

كاب مجانا

ادخلى على
proxy-de.stardoll-blog.de/ 
وبعدين اكتبى فى المستطيل 
http://www.stardoll.com/
وبعدين سجلى دخولك وغيرى اللينك الى 
http://www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1418
ياريت يا جماعة تصوتولى علشان انا عاملة النهاردة حملة تصويت واكتر حد هيصوتلى هتبقى هديته تمنها 40 ستار كوينز وميرسى لكل اللى هيصوتلى وده اللينك علشان تصوتولى 
http://www.stardoll.com/ar/user/?id=31083561

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

ملحوظة: يمكن لأعضاء المدونة فقط إرسال تعليق.